14 Aralık 2012 Cuma

Şeytanın Sev Dediği part 5


SON GECE

Her şey çok hızlı gerçekleşmişti. Kızla tanışması, sohbetin cinsel doyumlarla bir anlam kazanması, devamında kızın itirafları ve gence karşı hissettikleri …


Genç, günahkarların yazılı olmayan ama her günahkarın bildiği “dün geceyi unutma” kuralını çiğnemekle kalmamış, “şeytanın sev dediği” bir kıza yürekten bağlanmıştı. Oysaki bu gece son olacaktı, evet ama şeytanın sev diyerek telkinde bulunmasının ve bu telkine uyarak kızı sevmesinin ödenecek bir diyeti olmayacak mıydı ?

Ayrılık an itibariyle gencin yüreğini karartan amansız bir dertti. Fakat bu sanal ilişkinin kefareti ayrılık acısıyla değil, ilerde gencin tüm benliğini sarsaracak bir olayla ödenecekti.


Son gecenin melankolisi altında kızdan gelecek bir mesaja kilitlenmişti. Yaşadıkları onca şeyden sonra bu bekleyişi uzun sürmedi.


Kız : nasılsın canım ?

Genç : iyiyim birtanem, sen nasılsın ?

Kız : iyi olmaya çalışıyorum.

Genç : evdekilerle yine sorun yaşamıyorsun değil mi ?

Kız : yok bir yaramazlık henüz.

Genç : ilaçlarını aldın mı ?

Kız :
aldım canım.

Genç : bu gece sana bir iyi bir de kötü haberim var.

Kız : kötü olanı söyle.

Genç :
bayrama kadar görüşemeyebiliriz. Malum benim de işlerim var.

Kız : anlıyorum canım. Peki hiç mi görüşmeyeceğiz ?

Genç : en azından şimdiki kadar değil. Gündüzleri yoksun zaten, geceleri de ben olmayacağım.

Kız : saygı duyarım, beklerim de. Senin de işlerin güçlerin var halletmen gereken. Şimdi iyi olanı söyle.

Genç : onu gecenin sonunda sürpriz olarak açıklarım.

Kız : hadi amaa !

Genç : ısrar etme böyle daha heyecanlı. Bu arada yengenle görüşüyor musun ?

Kız : off tamam. Okulum dolayısıyla fazla görüşemiyorum. Ama çağırıyor.

Genç :
evi temizleme bahanesiyle filan …

Kız : öyle de diyebiliriz.

Bu ana dek kız, önceki gecelerde gençten istediği ve yalvardığı şeyi unutmuşçasına olağan ve sakindi. Bir erkeği bu denli merak etmekten utanmış da ‘ifşa’ için diretmemekte karar almış gibiydi. Gençte buna şaşırıyordu. Daha düne kadar ki yaşadıkları sohbetten kızın gururu incindi diye düşündü. Bu arada ‘yenge’ konusunu kasten açmıştı. Kızın yengesiyle olan sırdaşlığına üçüncü bir kişi olarak katılmasıyla bu konuyu açmakta beis görmüyordu.

Genç : o malum soruyu sordun mu ? hani yengenle oğlu arasındaki …

Kız : müsait bir zamanda soracağım. Bu arada senden bahsetme fırsatı buldum ona.

Genç bir an için şaşırdı. Sonra aklına geldiği üzere kıza daha önce “sırrınızı bilen üçüncü kişiden yengene bahsetmeyi düşünmez misin ?” dediği aklına geldi.

Genç : nasıl yani ? hangi ara bahsedebildin ki ? nasıl tepki verdi ?

Kız : bir akşam misafirliğe geldiler bize. Odama gelmişti. Bir süre havadan sudan konuştuk. Sonra mevzu bahis erkeklerden açıldı ve seni söyledim. Önce kızdı. Yaşadıklarımızı anlatmama sinirlendi. Ben de sana kefil oldum. Senden hiçbir zarar gelmeyeceğini ona söyledim. Bana güvenir. Dikkatli olmamı söyledi. İçerden bizimkiler çağırınca gitmek zorunda kaldı.

Genç : biz de ona güvenmeli miyiz ? oğluyla yani kuzeninle iletişimi nasıl bilmiyoruz.

Kız : tabiiki güveneceğiz. Nasıl ki sana kefil oldum ona da olurum. Hiç şüphen olmasın bu konuda.

Genç : sana güveniyorum canım. Yalnız mısın oda da ?

Kız : evet, yattı bizimkiler.

Genç : üstünde ne var ?

Kız : ooo başladık yine :)

Genç :
istemiyor musun ? yoksa bu gece havanda değil misin ?

Kız : havamdayım canım. Üstümde göbek kısmı açık yüzücü atleti, altımda şortum var.

Genç : siyah mı yine hepsi ?

Kız : külodum bile desem …

Genç : şu an masada mısın ? yatakta mı ?

Kız : masadayım.

Genç : o masanın altında olmak isterdim.

Kız : seni yaramaz seni :)

Genç : şortunu sıyırırdım, külodunu da. Tertemizdir şimdi orası. Yalardım uzun bir müddet nefes alış verişini duyardık. Abansızca bastırırdın kafamı iyice.

Kız : evet canım evet.

Genç : ne yapıyorsun şu an ?

Kız : elim külodun içinde ıslak azıcık

Genç :
bu gece farklı şeyler deneyeceğiz. Sana söylediğim şekilde pozisyonlara gireceksin. Yatağa geçebilir misin ? orada yazışsak …

Kız : geçerim aşkım

Genç : vazelin ya da krem var mı odan da ?

Kız : bir saniye bilgisayarı kaldırıyordum. Banyodadır yanımda yok.

Genç :
gidip alamaz mısın ?

Kız : ses yaparım şimdi. Hem heyecanlandırıyorsun beni :)

Genç :
olsa iyi olurdu neyse sen hazırlan.

...

Kız : tamam canım yataktayım.

Genç : şimdi sana bazı talimatlar vereceğim. Bir süre okuyacaksın beni. Arada dayanamaz yazarsın zaten. Yanındaymışım gibi hissetmeni istiyorum.

Kız : tamam dinliyorum.

Genç : dizüstü otur. Bilgisayara doğru uzanırmışçasına eğil. Kalçaların havada kalsın biraz. Külodunu sıyır bacaklarına kadar. Bekliyorum seni.

...

Kız : tarif ettiğin vaziyetteyim şu an.

Genç :
tamam aşkım parmaklarınla aç deliğini biraz, ıslat elinle. Arada git gel yap. Yatağın gıcırtıları karışsın seslerimize. Beni oku sadece arada yazarsın.

Birbirine uzak bedenlerin son gece valsi başlamıştı. Tenler değmese de kalpler ortak günahın hazzıyla atıyordu. Günahları fantezilere büründükçe tabuları yıkmanın zevki bir kat daha artıyordu. Unutulmayacak bu son gece, masum ve kendini suçlayan bir kalbin sahibiyle mezarına kadar gidecekti.

Genç yazdıkça kız okuyor, karşı tarafın zevk alıp almadığını merak ediyordu. Ne aldığı ilaçlar ne de gittiği terapiler, gerçek zevk ve mutluluğu burada yaşıyordu. İçinde bulunduğu durum bastırılmış duygularının açığa çıkışıydı. Düştüğü zevk aleminden erkeğine sesleniyordu :


Kız : erkeğiiiim evet yaz lütfen devam et sahip ol bana, aşkına.

Genç : arkandan git gel yapıyorum, kalçalarına çarptıkça çıkan sesler odayı dolduruyor. İnliyorsun altımda amın sulandı, daha hızlı gidip geliyorum.

Genç : yüz üstü çevirdim şimdi. Yüzüme bakıyorsun.

Kız :
eveet masumca, utangaç ama arzulu.

Genç : kalçalarının altına yastık koyuyorum öyle giriyorum daracık ve tertemiz amına. Memelerini okşuyorum, eğilip öpüşüyoruz bir süre o şekilde şehvetle. Sahip ol bana diye fısıldıyorsun kulağıma. Tempoyu arttırdık. Sallanıyor tüm bedenin, arttı bağrışların.

Kız : offfffff devaaam

Genç :
tam o sırada kaldırıyorum seni, kucağımdasın. Sırtını gardroba dayadım, öpüşüyoruz, hala içindeyim. Ayakların yerden kesildi, zıplıyorsun benimkinin üstünde, bacaklarını belime doladın. Ellerinle boynuma tutunuyorsun.

Kız : tut beni aşkııım sakın bırakma.

Genç : gözlerin kayıyor, zıpladıkça benimkinin üstünde memelerin sallanıyor tempoyu arttırdık. Bacaklarını iyice doladın belime daha sert vuruyorum amına, kendinden geçtin. Aşkım boşalıcam yatağa bırakıyorum seni.

Kız : bırak aşkım boşal istediğin yere.

Genç :
memelerine boşalıyorum yüzünde anaç bir ifade …

Kız : senden olan her şey değerli benim için. Seviyorum seni.

Genç : sarılıyoruz birbirimize öpüşüyoruz uzun müddet. Tenlerimiz birbirine değiyor, hiç ayrılmamacasına. Sevişiyoruz yatakta, öpüyorum aşkımı, sahip olduğum kadını. İster misin bir daha

Kız : lütfeeen !

Genç :
doğruluyoruz yerimizden, yatıyorsun sırt üstü. Koyuyorum kalçalarına yastığı. Yüzünde anaç duygularla bekliyorsun. Giriyorum amına yavaş yavaş, daracık ve sıcacık amına giriyorum. Ben girdikçe yanakların pembeleşiyor, hızlanayım mı ?

Kız : hızlan aşkım sert ol, hızlaaan !

Genç :
hızlanıyorum git gide,amın sıcacık hiç çıkmamacasına girdim bikere. Yatakla birlikte sallanıyor bedenin de. Doğruluyorsun yerinden öpüyorsun dudaklarımdan. Nefes alış verişini duyuyorum, genişliyor burun deliklerin, artıyor inlemelerin. Sert bir şekilde giriyorum terledik ikimizde, birbirine çarpan et sesleri ve inlemelerin.

Kız :
erkeğiimmm aşkım.

Genç :
boşalmak istiyorum içine dayanamayacağım.

Kız :
içime boşal aşkım.

Genç :
korkmuyor musun ?

Kız : hayır lütfeen.


Genç : babanı karşına alır mıydın benim için ?

Kız :
herkesi, her şeyi, kim olursa … devam et aşkım

Genç : boşalıyorum içine, sıcacık ve tertemiz amından çıkartıyorum benimkini. Yorgunuz ikimizde, terliyiz. Üzerine yatıyorum, ellerini boynuma doluyorsun, aralıksız öpüşüyoruz dakikalarca. Çıplak bedenlerimiz tek vücut olmuşçasına dönüyor yatakta.

Kız :
seviyorum seni aşkım öpüyorum seni.

Genç :
yoruldun değil mi ? acıdı mı makatın ?

Kız :
açtım baya orayı, acımaz olur mu. Amım sulandı. Sen nasıl boşaldın mı ?

Genç :
evet canım. Zevk aldın mı ?

Kız : almaz olur muyum, toparlanayım biraz.

...

Genç : benim için senin tatmin olman önemli.

Kız : aynı şey senin için de geçerli canım. Mutlu ol yeter !

Genç : bir sürprizim vardı anımsarsan.

Kız : aa evet aklıma geldi şimdi. Yoksa , yoksa adını ?

Genç :
evet

Kız :
bekliyorum öyleyse.


Gencin kıza ifşa olma zamanı gelmişti. Ne zamandan beri düşünüp taşındığı şeyi yapacaktı. Yalnızca adını söyleyecekti. Bunun karşılığında da kızdan bir şey isteyecekti. Ayrı kalacakları süre içersinde yalnızlığını hafifletecek bir şey.

Genç : adım ******

Kız : ****** aman tanrım ne kadar mutlu oldum bilemezsin. Yokluğunda adını ansam yeter benim için. Teşekkür ederim aşkım.

Genç :
sesimi duymak da istemez miydin ? telefon numaranı versen …

Kız : canım benim, biliyorsun babam telefonumu karıştırır, takip eder sürekli beni.

Genç :
ankesörlü telefondan ararım bir şey olmaz.

Kız : öyle ama biliyorsun kendisi polis.

Genç :
5 dakikayı bile geçmeyecek görüşmeler olacak, seslerimizi duysak yetmez mi ?

Kız : burada seninle karı – koca ilişkisine varır cinsten konuşmalar yaptık.Telefonla görüşsek önce iyi bir arkadaş gözüyle değerlendiririm. Anlıyorsun beni değil mi ?

Genç : anlıyorum elbet. Burada yaptığımız konuşmaları oraya taşımayız. Önce yeni tanışmış insanlara özgü arkadaşlıklar kurarız. Ama daha düne kadar gerçek hesabımı istiyordun.

Kız :
canım ileri doğru bu dediğin olacak zaten. Şu an kendimi hazır hissetmiyorum. Malum babam …

Genç, kızın bu davranışı karşısında şaşırmıştı. Oysaki numarasını kolayca alacağını ve buna razı geleceğini düşünüyordu. Aralarında oluşan bağdan söz eden kız değil miydi ? öyleyse neden “hazır değilim” diyordu. Düne kadar aynı lafı ‘ifşa’ olma konusunda kendisi söylemişti. Şimdi de kız söylüyordu. Belki gerçekten hazır değildi ve ‘baba’ faktöründen korkuyordu. Fazla ısrar etmek istemedi.

Genç : tamam öyleyse canım. Yarın sabah gideceğim. Var mı söyleceğin bir şey ?

Kız : biliyorum ): umarım işlerin rast gider. sağ salim geri dön yeter. Öpüyorum seni.

Genç :
ben de seni.

Kız : peki hiç görüşemeyecek miyiz ?

Genç :
fırsat buldukça görüşürüz ama şimdiki kadar değil. Kendine iyi bak canım. Yatmam lazım.

Kız :
görüşürüz canım. Kendine iyi bak yeter. İyi geceler, öptüm.

Genç : sana da iyi geceler, tatlı rüyalar canım öpüyorum her yerinden.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder