31 Mayıs 2012 Perşembe

Şeyh Said' in Torunu Cannes' da Ödül Aldı


   
       Belçim Bilgin Erdoğan' dan bahsediyorum. Kendisi Şeyh Said' in torunu, Yılmaz Erdoğan' ın eşi.

Şeyh Said son zamanlarda sanki kürtler için isyan etmiş algısı yaratılıyor. Kürt kardeşlerimiz de buna kanıyor. Cumhuriyet ve devrim düşmanı, Atatürk karşıtı bir adamın yaptıklarını meşrulaştırmaya çalışıyorlar.


 

Açık söyleyeyim bu adam vatan hainidir . İngilizlerin desteğiyle mevcut düzene karşı çıkmıştır. Cumhuriyeti dinsizlik olarak görmüş, "din elden gidiyor" nidalarıyla ahaliyi isyana çağırmıştır.


Şimdi sorarım sizlere : Belçim Erdoğan dedesi olan bu adam hakkında kötü düşünebilir mi ? tabikii de düşünemez. Çünkü kürt kardeşlerimiz tutucu insanlardır. Hele ki işin içine aile bireyleri girince daha da tutucu olurlar.


Sonuç itibariyle ; Cumhuriyet' e ve Atatürk' e zamanında isyan etmiş, yabancı odakların desteğiyle maşa olarak kullanılmış hainlerin torunları bugün ; sinema, edebiyat, siyaset, eğitim, müzik gibi birçok alanda başarılı oluyor, ülkemizi temsil ediyor.


Örneğin Bülent Arınç, dedeleri Kubilay olayında yer almış, devrime karşı çıkmış. Ama adam ülke siyasetinde önemli bir yere sahip.


      




Açıkçası ben bundan rahatsız oluyorum. Kanı bozuk insanların ülkemi temsil etmelerini hazmedemiyorum. Samimiyetlerine inanmıyorum. Ataları, dedeleri hakkında kötü düşünecek halleri yok. İçten içe onları haklı bile buluyorlar. tabii bunu dışarıya yansıtmayarak içten pazarlıkçı oluyorlar.        
                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder